Çevrimiçi iletişim için tıklayınız
Sarbay Mali Müsavirlik Ofisi Ana Sayfa
sarbay.com.tr Anasayfası sarbay.com.tr Anasayfası >Sanal Ofis Yardımı
  Sanal Ofis Yardımı Sanal Ofis Yardımı  Sanal Ofis'de arama yap   Takvim   Kayıt Ol Kayıt Ol  Sanal Ofis Girişi Sanal Ofis Girişi

Sanal Ofis Yardımı


Bir yardım konusu seçin
Sanal Ofis için Kayıt ve Giriş
Neden giremiyorum?
Kayıt olmalı mıyım?
Parolamı Unuttum
Önceden kaydolmuştum, ancak şimdi giremiyorum

Kullanıcı Tanımlamaları ve Sanal Ofis Ayarları
Sanal Ofis ayarlarımı nasıl değiştirebilirim?
Sanal Ofis'in zamanı benim yerel zamanıma uygun değil
Sırılamam (rank) neyi gösterir?
Sıralamamı (rank) değiştirebilir miyim?
Sanal Ofis için hangi web tarayıcıyı kullanmalıyım?

Gönderme-Posta sorunları
Sanal Ofis içinde nasıl posta gönderebilirim?
Postaları nasıl silebilirim?
Postaları nasıl düzeltebilirim?
Postama nasıl imza ekleyebilirim?
Nasıl bir anket oluşturabilirim?
Neden Sanal Ofisi görüntüleyemiyorum?
Mesajım, ‘Gizli’, veya ‘Onay Bekliyor’ şeklinde görünüyor
Zengin Yazı Editörü (WYSIWYG)

Mesaj Biçimlendirme
Sanal Ofis kodları nelerdir?
HTML kullanabilir miyim?
Emoticons (Smileys) nedir?
Görüntü (images) gönderebilir miyim?
Kapalı (closed) konular nelerdir?

Kullanıcı grupları
Sanal Ofis Yöneticileri (Sanal Ofis Administrators) nedir?
Sanal Ofis Başkanları (Sanal Ofis Moderators) nedir?
Kullanıcı Grupları (Usergroups) nedir?

Özel Haberleşme
Özel Mesaj Sistemi nedir?
Özel mesajlarımı gönderemiyorum
Özel mesajlarımı sadece bazı kullanıcılara gönderemiyorum
Bazılarının bana özel mesaj göndermesini nasıl engelleyebilirim?

RSS Linkleri
RSS Linki Nedir?
Sanal Ofis RSS Linklerine Nasıl Abone Olabilirim?

Takvim Sistemi
Takvim Sistemi Nedir?
Nasıl takvim olayı girişi yapabilirim?


Sanal Ofis için Kayıt ve Giriş
Neden giremiyorum?
Sanal Ofis'e girebilmek için kayıt yaptırırken yazdığınız kullanıcı adı ve parolasını girmeniz gerekmektedir.Halen kayıtlı üye değilseniz Sanal Ofis'e girebilmek ve adınıza işlem yapabilmek için öncelikle kayıtlı üye olmalısınız. Kayıtlı üye olmanıza ve doğru kullanıcı adı ile parolayı yazmanıza rağmen halen Sanal Ofis'e giremiyorsanız, öncelikle web tarayıcınızda çerezlerin (cookies) kullanılabilir olup olmadığını kontrol edin. Halen sorun yaşıyorsanız web tarayıcınıza bu siteyi güvenilir site olarak tanıtmanız gerekebilir. Eğer Sanal Ofis'e girişiniz yasaklanmış (banned) ise yine Sanal Ofis'e giremeyeceğinizden her halde Sanal Ofis yöneticisi ile görüşünüz.
Yukarı Dön

Kayıt olmalı mıyım?
Sanal Ofis, Sarbay Mali Müşavirlik Ofisi (S.M.M.O.) Kurumsal Web Sitesidir. Bu sitede, sarbay.com.tr Müşterileri online olarak hesaplarına girip kendileri adına işlem yaparlar, firmaları ile ilgili tüm muhasebe işlemlerini bu sayfalardan gerçekleştirirler. S.M.M.O. personeli ise, tüm muhasebe işlemlerini bu siteden gerçekleştirirler. Dolayısı ile bu siteye sadece S.M.M.O. müşterileri ve çalışanları giriş yapabilirler. sarbay.com.tr hakkında bilgi almak için kayıt olmanız gerekmez.
Yukarı Dön

Parolamı Unuttum
Parolanızı unuttuğunuzda telaşlanmanıza gerek yok. Önceki parolalar hatırlanamaz ise de, yerine yenisi verilebilir. Unuttuğunuzun yerine yeni parola almak için giriş (login) düğmesine basın ve giriş sayfasının altında göreceğiniz parolamı unuttum (lost password) sayfası linkini tıkladığınızda yönlendirildiğiniz sayfadan, yeni parolanın e posta ile gönderilmesini isteyebilirsiniz. Eğer belirtilen seçenek kullanılabilir değil ya da, yeni parolanın gönderilebileceği bir e posta adresi önceden profilinizde belirtilmemiş ise, Sanal Ofis yönetecisi ya da Sanal Ofis başkanı ile temasa geçerek parolanızı sizin için değiştirmesini isteyebilirsiniz.
Yukarı Dön

Önceden kaydolmuştum, ancak şimdi giremiyorum
Sanal Ofis'de tüm muhasebe işlemlerine ait dökümanlar, 5 yıl boyunca server'de muhafaza edilir, 5 yıl boyunca bu verilere erişilebilir. Sanal Ofis müşterisi, sözleşme fesih olsa dahi 5 yıl boyunca bu siteden bilgilerine erişebilir. 5 yılın sonunda kendiliğinden hem üyeliği, hem de dökümanları server'den kaldırılır. Bu, iş dünyasında alışılagelmiş bir uygulamadır.
Yukarı Dön

Kullanıcı Tanımlamaları ve Sanal Ofis Ayarları
Sanal Ofis ayarlarımı nasıl değiştirebilirim?
Sanal Ofis ayarlarınızı, profil bilgilerinizi, kayıt detaylarınızı vs., Üye Kontrol Paneli, den Sanal Ofis'e bir kez girmiş iseniz değiştirebilirsiniz. Bu merkez menüden bir çok görünümü kontrol edebilir ve üye olanaklarına erişebilirsiniz.
Yukarı Dön

Sanal Ofis'in zamanı benim yerel zamanıma uygun değil
Sanal Ofis'de kullanılan zaman, sunucunun tarih ve saati olduğundan, eğer sunucu başka bir ülkede bulunuyor ise, tarih ve saat o ülkenin yerel ayarlarıdır. Tarih ve saati kendi yerel ayarlarınıza değiştirmek için ('forum Preferences') Sanal Ofis Tercihlerinizi Üye Kontrol Paneli den değiştirip, sunucu ile yerel ayarlarınız arasındaki farkı yazıp ayarlarınızı yapınız. forumlar standart ve gün ışığı tasarruf zamanlamasını ayarlayabilmek için tasarlanmadığından, gün ışığı tasarrufu için yapılan ayarlama zamanlarında yeniden zaman ayarlarını yapmanız gerekebilir.
Yukarı Dön

Sırılamam (rank) neyi gösterir?
Sanal Ofis'deki sıralama (ranks) özelliği devre dışıdır.
Yukarı Dön

Sıralamamı (rank) değiştirebilir miyim?
Sanal Ofis'deki sıralama (ranks) özelliği devre dışıdır.
Yukarı Dön

Sanal Ofis için hangi web tarayıcıyı kullanmalıyım?
Windows XP veya Apple MAC OS X platformunda Internet Explorer, Mozilla, Firefox, Safari, Netscape, Opera, ve benzeri tarayıcıları kullanabilirsiniz. Ama biz tüm platformlar için Firefox u öneriyoruz.
Yukarı Dön

Gönderme-Posta sorunları
Sanal Ofis içinde nasıl posta gönderebilirim?
Sanal Ofis'de mesaj gönderebilmek için, Firmanızın Giriş kapısında ya da arşiv ekranında ilgili düğmeyi tıklatın. Hepsi bu. Arşiv ekranının altında kullanabileceğiniz kolaylıklar listelenmiştir.
Yukarı Dön

Postaları nasıl silebilirim?
Sanal Ofis'in göndermelerinizi silebilmeniz için uygun ayarlara sahip olması kaydıyla Sanal Ofis başkanı ya da Sanal Ofis yöneticisi olmadığınız ve sürece, sadece kendi göndermelerinizi silebilirsiniz. Eğer biri sizin göndermenizi cevaplamış ise, artık kendi göndermenizi de silemezsiniz.
Yukarı Dön

Postaları nasıl düzeltebilirim?
Sanal Ofis'in göndermelerinizi düzenleyebilmeniz için uygun ayarlara sahip olması kaydıyla, Sanal Ofis başkanı ya da Sanal Ofis yöneticisi olmadığınız sürece göndermelerinizi düzenleyemezsiniz. Sanal Ofis ayarlarına bağlı olarak göndermelerinizi düzelttiğinizde, düzelten kullanıcı adı, düzeltmenin tarih ve saati gönderimin altında görünecektir.
Yukarı Dön

Postama nasıl imza ekleyebilirim?
Sanal Ofis yöneticisi Sanal Ofis'te imza kullanımına izin vermiş ise, gönderiminizin altına imzanızı ekleyebilirsiniz. İmza ekleyebilmek için öncelikle ('Profile Information') Kişisel Bilgilerinizde Üye Kontrol Paneli, ni kullanarak imzanızı oluşturmuş olmanız gerekmektedir. Bir kez bunu yaptıktan sonra Gönderme formunun altındaki ('Show Signature') İmzayı Göster kutusunu işaretleyerek imzanızı gönderebilirsiniz.
Yukarı Dön

Nasıl bir anket oluşturabilirim?
Sanal Ofis'te anket oluşturmak için yeterli haklarınız varsa, forum ve konular ekranının tepesinde ('New Poll') Yeni Anket düğmesini göreceksiniz. Anket oluştururken, anket sorusunu ve en az iki anket seçeneği girmeniz gerekmektedir. Ayrıca, katılanların sadece bir defa ya da bir defadan fazla oy kullanabileceklerini seçebilirsiniz.
Yukarı Dön

Neden Sanal Ofisi görüntüleyemiyorum?
Bazı forumlar, sadece belirli kullanıcıların ya da belirli kullanıcaların oluşturduğu grupların erişimi için ayarlanmıştır. Bu tür bir forumu görmek, okumak vs. için öncelikle, forum başkanı ya da yöneticisinin sağlayabileceği izinlere ihtiyacınız olacaktır.
Yukarı Dön

Mesajım, ‘Gizli’, veya ‘Onay Bekliyor’ şeklinde görünüyor
Onay gerektiren bir foruma veya konuya mesaj yazmışsınız. Mesajınızı herkesin görebilmesi için yönetici veya moderatörler tarafından onaylanması gerekir.
Yukarı Dön

Zengin Yazı Editörü (WYSIWYG)
Internet Explorer 5+ (sadece windows), Netscape 7.1, Mozilla 1.3+, Mozilla Firebird 0.6.1+, kullanıyorsanız ve Sanal Ofis yönetici zengin yazı editörünü açmışsa zengin yazı editörünü kullanarak mesaj yazabilirsiniz. Zengin yazı editöründe sorun yaşıyorsanız ayarlar bölümünden kapatabilirsiniz.
Yukarı Dön

Mesaj Biçimlendirme
Sanal Ofis kodları nelerdir?
Sanal Ofis kodları, Sanal Ofisda gönderdiğiniz mesajları biçimlendirmenize olanak verir.Sanal Ofis kodları HTML ye çok benzer. Sadece tag'lar köşeli parantez içindedir. Örneğin, < and > yerine [ and ] gibi. Ayrıca, mesaj gönderirken Sanal Ofis kodlarını çalıştırmayabilirsiniz. Burayı tıklayarak kullanabileceğiniz Sanal Ofis kodlarını görebilirsiniz.
Yukarı Dön

HTML kullanabilir miyim?
Mesajlarınızda HTML kullanılamaz. Kötü niyetle gönderilebilecek HTML kodlarının Sanal Ofisun görüntüsünü bozabileceğinden ve hatta mesaj kullanıcı tarafından açıldığında web tarayıcısı çalışamaz duruma gelebileceğinden güvenlik nedeniyle kullanılmamaktar.
Yukarı Dön

Emoticons (Smileys) nedir?
Emoticons or Smileys'ler duyguları ifade etmek ya da göstermek için kullanılabilecek küçük grafik görüntülerdir. Eğer Sanal Ofis yöneticisi izin vermiş ise Emoticons'u forumlarda mesaj gönderirken mesaj formunun yanında görebilirsiniz. Gönderiminize emoticon eklemek için, göndermek istediğiniz emoticon üzerine tıklayınız.
Yukarı Dön

Görüntü (images) gönderebilir miyim?
Eğer Sanal Ofis yöneticiniz yüklemeye izin vermişse, bilgisayarınızdaki bir görüntü postanıza yüklenebilir (upload) ve eklenebilir. Ancak, eğer görüntünün (image) yüklenebilmesi mümkün değil ise, görüntünün bulunduğu sunucuya link vermeniz gerekecektir. Örneğin, http://www.mysite.com/my-picture.jpg.
Yukarı Dön

Kapalı (closed) konular nelerdir?
Kapalı Konular (Closed Topics), Sanal Ofis başkanları ya da yöneticileri tarafından bu şekilde ayarlanmış olanlardır. Eğer bir kapatılmış ise, artık bu konuda gönderme yapamaz, göndermeyi cevaplayamaz ve bir anketi oylayamazsınız.
Yukarı Dön

Kullanıcı grupları
Sanal Ofis Yöneticileri (Sanal Ofis Administrators) nedir?
Sanal Ofis Yöneticileri (Sanal Ofis Administrators) Sanal Ofis'te en yüksek kontrol yetkisine sahip kişilerdir. Ofis özelliklerini kapatıp açma, kullanıcıları yasaklama, kullanıcıları silme, göndermeleri düzeltme ve silme, kullanıcı grupları oluşturma gibi imkanları bulunmaktadır.
Yukarı Dön

Sanal Ofis Başkanları (Sanal Ofis Moderators) nedir?
Sanal Ofis Başkanları (Moderators) Sanal Ofis'in gidişine günlük olarak bakan tek ya da grup halinde kullanıcılardır. Sorumlu oldukları forumda, konu ve göndermeleri düzeltme, silme, yer değiştirme, kapatma, kapatılmışı açma haklarına sahiptirler. Bunlar genellikle kişilerin saldırgan ve küfürlü ifadelerini engellemek için bulunurlar.
Yukarı Dön

Kullanıcı Grupları (Usergroups) nedir?
Kullanıcı grupları, grup kullanıcıların bir yoludur. Her kullanıcı bir kullanıcı grubunun üyesidir ve her gruba forumda kullanabileceği okuma, görme, gönderme, anket oluşturma gibi kendisine özgü haklar tanınmış olabilir.
Yukarı Dön

Özel Haberleşme
Özel Mesaj Sistemi nedir?
Eğer Sanal Ofis yöneticisi özel mesaj sistemini açmışsa, diğer üyelere mesaj gönderebilir ve alabilirsiniz.
Yukarı Dön

Özel mesajlarımı gönderemiyorum
Bunun bir kaç nedeni olabilir. Sanal Ofise girmemiş olabilirsiniz, kayıtlı olmayabilirsiniz veya Sanal Ofis yöneticileri Özel Mesaj Gönderme sistemini (Private Messaging system) iptal etmiş olabilir.
Yukarı Dön

Özel mesajlarımı sadece bazı kullanıcılara gönderemiyorum
Bu, özel mesaj göndermek istediğiniz kişininin sizden gelecek özel mesajları bloke etmesinden kaynaklanıyon olabilir. Hal böyle ise, özel mesaj gönderdiğinizde bu konuda sizi uyaran bir mesaj almış olmanız gerekir
Yukarı Dön

Bazılarının bana özel mesaj göndermesini nasıl engelleyebilirim?
Eğer bir kullanıcıdan istenmeyen özel mesajlar alıyorsanız, size özel mesaj gönderilmesini bloke edebilirsiniz. Blokajı yapmak için Özel Mesaj Sisteminde (Private Messaging system) Arkadaş listenize (buddy list) gidin. Kullanıcıyı Arkadaş (buddy) olarak yazın, fakat drop down listeden ('Not to message you') Mesaj göndermesini seçin. Böylece bu kullanıcının size özel mesaj göndermesini engellemiş olacaksınız.
Yukarı Dön

RSS Linkleri
RSS Linki Nedir?
RSS, sitelerin güncel içeriklerini paylaşmalarını sağlayan bir teknolojidir. Eğer Sanal Ofis yöneticisi bu özelliği etkinleştirmiş ise Sanal Ofisa eklenen son mesajlardan ve takvimdeki önemli olaylardan anında haberdar olabilirsiniz.
Yukarı Dön

Sanal Ofis RSS Linklerine Nasıl Abone Olabilirim?
Sanal Ofisdaki RSS desteğinden yararlanmanızın bir çok yöntemi vardır, örneğin; RSS Desteği olan bir Web Browser kullanmak (Firefox, IE7, Safari, Opera), RSS Haber Okuyucu kullanmak, veya RSS desteği olan Mozilla Thunderbird gibi bir e-posta programı kullanmak.
Yukarı Dön

Takvim Sistemi
Takvim Sistemi Nedir?
Takvime girilmiş olan mesajları ve üyelerin doğum günlerini günlük, haftalık ve aylık olarak görebilirsiniz.
Yukarı Dön

Nasıl takvim olayı girişi yapabilirim?
Sanal Ofis yöneticisi sizin içinde bulunduğunuz gruba veya size özel takvime giriş yapma yetkisi vermiş ise takvime olay girişi yapabilirsiniz. Eğer izniniz varsa mesaj yazarken tarih seçebileceğiniz bir alan gelecektir.
Yukarı Dön

Konuya Atla



Bu Sayfa 0,063 Saniyede Yüklendi.